طلعت بعمل فتنة :((((

صباح الخير عليكم جميعا
انا داخلة النهاردة افضفض ليس الا
يعنى ولا عاوزة اتكلم عن اليومين اللى فاتوا ولا حاجة
ولا عاوزة اتكلم عن الاتحادية و الاحداث اللى حصلت فيها أقصد اللى اتهيألنا انها حصلت ولا حاجة
ولا عاوزة اتكلم عن حمادة و اللى حصله لانه ما حصلهوش ولا حاجة
انا داخلة اتكلم عن حاجة حصلتلى النهاردة
صديق عزيز كان كاتب على صفحته فى الفيس بوك صباح الخير
و دخل اغلب الاصدقاء يردون هذا الصباح الجميل اللذى اعتاد ان يصاحبه بموسيقى جميلة و باقة ورد
و اذا ب صديق له لعله من المقربين اليه
رد عليه الصباح بصباح الخير يا مسيحي
رايت هذا الرد و استأت جداااااا و قلت يا بت اتهدى شوية استنى لما صاحب الصفحة حيقول ايه
لاقيته بيرد عليه الصباح و قاله كنت افضل ان تقول لى يا مصري
قام التاني رد عليه انت مصري غصب عن الكل انا بهرج
انا الدم غلى فى عروقى و نافوخي الصراحة كان حينفجر من الفرسة
مسكت نفسي على قد ما اقدر و رجعت تاني اعلق
بدأته بالاعتذار على تدخلى(الصراحة ما كانش له لازمة انى اتنيل اتدخل خالص)
و قلت بمنتهى البساطة نوع التهريج ده يكون ان بوكس احسن
لاننا فى زمن منيل بستين نيلة
زمن الفتن و القرف ،ونوهت اني حشيل تعليقى بعد شوية يعنى بعد ما تقروه و خلاص
و بس يا سادة يا كرام
و شلت التعليق بعدها فعلا
:(
بس لحقته واحدة عابرة سبيل من ام لسان 7 متر اللى زي الكرباج
و قالت ما سكتتش
و ان اللى يهرج يهرج زي ما هو عاوز و يقول اللى هو عاوزة
و كلام من اللى يفرس
بلاش منه علشان برستيجي قدامكم بس
المهم انا فعلا شلت التعليق
و ارسلت لصاحب الصفحة اعتذاري على تدخلى


بس انا بسأل سؤال مش ممكن النوع ده من التهريج يقلب بغم؟؟؟؟
انا ما بحبش التهريج من النوع ده لانه مليون فى المية حيخلق حزازيات(مش هيه بيقولوها كده)
حتفضل تتراكم الى ان تنفجر
الناس بتهرج تهريج تقيل و تزعل لما اللى قداممها يزعل منها
طيب ليه ما احترمشي حالى من الاول؟؟
(سؤال عجيب صح
المهم انا بحكى بس الموقف
انا فعلا غلطانة انى تدخلت
.....................و على راي المثل ياللى داخل بين البصلة و قشرتها
و بعدين انا بحكى لانى اتفرست اكتر من تعليق عابرة السبيل اللى اخدت الامر ببساطة و طلعتنى انا الغلطانة و انى انا اللى بعمل فتنة

حو انا فعلا زودتها؟؟؟
هو فعلا التهريج اللى بالمنظر ده ما بقاش يضايق و انا اللى حساسة زيادة عن اللزوم؟؟؟
مش عارفة
يالله شكل الواحد كبر و عجز
و شكل البلد اتلخفن حالها القانون لا يحترم
و المحاكم لا تحترم
و الانسان لا يحترم
والكلمة لا تحترم
اييييييييييييييييه زمن قلة كل شىء
صباحكم فل....

4 زارونى......و اتفرسوا:

شمس النهار said...

علشان كده انا مش بحب الفيس

وطبعا انتي مش غلطانه
والدين النصيحه
والحريه لها حدود وخصوصا لما يكون الكلام علي الملاء كده

والوقت صعب والناس روحها في مناخرها
وممكن واحده تانيه عكس عابرة سبيل تدخل تشوط في الاتجاه المعاكس
تصدقي فرستيني وانا الست الهاديه

Mafrousa said...

شومسة سلامتك من الفرسة يا قمرة
خليلنا احنا الفرسة و خليلك انتى الهدوء
:)
صباحك فل

tom mod said...


اشربي العصير

hamssah said...

يااااه يا فوفو بقالي كتير مش متابعة وحشتيني جداً ؛ بس الغريب إني لقيتك لسه مفروسة بالاضافة إلى إني أنا كمان بقيت مفروسة أكتر منك ؛ ولا ده بقى شيءعادي و مش غريب وبقى الطبيغي إننا نتفرس كده على طول وينضم لنا مفاريس أكتر وأكتر وأكتر و ....
همسة